Cherry Blossom Girl

donderdag, februari 23, 2006
How can a player change his game?
Voordat je het beseft heb je deelgenomen aan een gevaarlijk spel. Het zou dan handig zijn als je als speler de spelregels kon veranderen, zodat je het verlies kon beperken en het gevaar uit de weg kon gaan. Maar hoe? Hoe moet de speler een spel veranderen? Hij mag het niet. De spelregels hebben tijdens het spel namelijk dezelfde kracht als een wet. Je hoort ze niet te overtreden. Dus als kleine verkenner, luister ik naar de maarschalk. Maar een kleine verkenner kan vechten, wie weet is hij sterker dan de maarschalk. Ooit.
posted by Cherry Blossom Girl @ 10:51 p.m.  
6 Comments:
  • At 5:23 p.m., Blogger Bad, Mean, Ugly said…

    Hola! "...deelgenomen aan een gevaarlijk spel..." en ..."het zou handig zijn om tijdens het spel de regels te kunnen veranderen..."

    Ik zal dus niet vlug met jou een spelletje spelen denk ik. Stel dat je de regels zomaar verandert. Dan zijn het niet langer meer de spelregels maar jouw regels.

    En o wee mij dan!

     
  • At 6:21 p.m., Blogger Pieterjan said…

    Play the game
    Maybe lose the game
    Learn the game
    Play the game again
    Win the game

    Thank god you've got allies. from time to time ;-).

     
  • At 8:18 p.m., Blogger Stijn said…

    BM&U schreef:
    Dan zijn het niet langer meer de spelregels maar jouw regels.

    Altijd oppassen voor vrouwen met hun regels ;)

     
  • At 12:36 p.m., Blogger Bad, Mean, Ugly said…

    splitscreen sleeper,

    Ik denk dat de hormonale versie in dit spel minder belangrjk is.

    Als die ook nog eens haar zegje moet krijgen....

     
  • At 3:57 p.m., Blogger Cherry Blossom Girl said…

    Ochottekes... was het maar eens een hormonale versie :-).

    BM&U, wees niet bang, vroeger was ik nogal eens een valsspeler, maar nu niet meer hoor :D. Al moet ik toegeven dat ik niet beestig goed gezind ben als ik verloren heb. Al wens ik de winnaar altijd oprecht proficiat hoor!!
    Kan jij goed tegen je verlies?

     
  • At 4:40 p.m., Blogger Bad, Mean, Ugly said…

    Oh! A cheating cbg!

    En ik? Ik win liever maar als het niet lukt, tja dan is het maar zo. Zo lang ik mezelf niets te verwijten heb is het okee.

    Anderzijds: als je wint dan schep je vaak verwachtingen. Men verwacht dat je de volgende keer weer wint. Winnen heeft ook een keerzijde.

     
Een reactie posten
<< Home
 

© 2006 Cherry Blossom Girl | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.

 
 

Web This Blog
Eef, zonder meer
Name: Cherry Blossom Girl
Home: Limburg, Belgium
About Me: Altijd onderweg op het pad dat het leven is. Dromend en klaarwakker, eenvoudig en gecompliceerd, grommelend en genietend dans ik door de dagen...

See my complete profile

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing photos in a set called Voor blog. Make your own badge here.


Verleden tot heden
Blogburen
Beestenboel