Cherry Blossom Girl

maandag, februari 06, 2006
Zessie stressie weekies
U.DB gaf vandaag het startschot door ons het schriftelijke examen Engels onder de neus te duwen! Zes weken blokgenot gaan we tegemoet. Wie weet is het de laatste officiƫle examenperiode van mijn leven, misschien volgen er nog hopen. Wat komt, dat komt...

Dat ik naar links ga als iedereen naar rechts gaat, dat wist ik al langer dan vandaag...
Dat ik leef in een omgekeerde wereld, kon ik vandaag weer eens ondervinden. Het is logisch dat men stress heeft alvorens men naar de slachtbank (lees: het lokaal waar je je examen aflegt) gaat... Hoe zit het bij mij? Wel, ik begin te stressen als de marteling (nee mama en papa, zo erg is het niet) achter de rug is! 'Hoe zat het met dat vraagje en hoeveel punten heb ik daar laten liggen...?'.

Ach ja, perfectionist tot in de kist!
posted by Cherry Blossom Girl @ 6:25 p.m.  
4 Comments:
  • At 7:55 p.m., Blogger Bad, Mean, Ugly said…

    succesie zessie stressie weekies!

     
  • At 1:23 a.m., Anonymous Anoniem said…

    hihi Chretien ;-)
    Ja meid, veel succes gewenst!!!

     
  • At 4:20 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Vergeet niet om soms dat perfectionisme te laten varen.
    De bossen zouden erg stil zijn als enkel de vogels zouden zingen die het best zingen konden...

     
  • At 1:18 a.m., Blogger Cherry Blossom Girl said…

    bedankt voor de wensen, en het advies...

     
Een reactie posten
<< Home
 

© 2006 Cherry Blossom Girl | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.

 
 

Web This Blog
Eef, zonder meer
Name: Cherry Blossom Girl
Home: Limburg, Belgium
About Me: Altijd onderweg op het pad dat het leven is. Dromend en klaarwakker, eenvoudig en gecompliceerd, grommelend en genietend dans ik door de dagen...

See my complete profile

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing photos in a set called Voor blog. Make your own badge here.


Verleden tot heden
Blogburen
Beestenboel