Cherry Blossom Girl

woensdag, februari 01, 2006
Zie Ruik Hoor Voel Proef en Koester
De laatste lesweek op school is in stilte geboren en sluipt fluisterend door mijn gedachten. Bijna drie jaren huppel ik al rond door de gangen van onze XIOS. Jaren die gevlogen zijn, binnenkort vervlogen zijn. Daarom geniet ik nog van elke lach die ik zie, elk woord dat ik hoor, ieder gevoel dat me een trilling bezorgt. Ik smeek dat die laatste dagen kruipen en stilstaan op de mooiste momenten...
posted by Cherry Blossom Girl @ 11:39 p.m.  
3 Comments:
  • At 9:23 a.m., Blogger dorien said…

    Ik hoop mee met jou dat de dagen dan voor één keertje niet vliegen...
    Tis heel speciaal, hè, beseffen dat het zo'n beetje 'voorbij' is. Maar langs de andere kant is t evengoed een begin :-)

     
  • At 5:54 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Geniet nog van de laatste maandjes op de hogeschool, ik hoop ook met je mee dat ze heeeeeeeeeeel traaaaaaaaaag vooruitgaan :)

     
  • At 10:42 p.m., Blogger Cherry Blossom Girl said…

    Absoluut Do, een begin waar ik naar uitkijk :-)!

    Tine: niks van, niks laatste maandjes. Morgen de laatste lesdag ja :D!

     
Een reactie posten
<< Home
 

© 2006 Cherry Blossom Girl | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.

 
 

Web This Blog
Eef, zonder meer
Name: Cherry Blossom Girl
Home: Limburg, Belgium
About Me: Altijd onderweg op het pad dat het leven is. Dromend en klaarwakker, eenvoudig en gecompliceerd, grommelend en genietend dans ik door de dagen...

See my complete profile

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing photos in a set called Voor blog. Make your own badge here.


Verleden tot heden
Blogburen
Beestenboel