Cherry Blossom Girl

vrijdag, maart 10, 2006
Als voetstappen vervagen
In het verleden leek het akelig om m'n eigen weg te gaan. Het pad der onzekerheid waar de wind sneed in mijn gezicht voelde angstaanjagend. Schrikwekkend alleen leek het bovendien. Toen ik een bepaald kruispunt naderde dacht ik te ontsnappen aan verantwoordelijkheden. Ik maakte de keuze om in de voetsporen te wandelen van iemand die ik bewonderde. En ze waren talrijk, die opmerkelijke persoonlijkheden waar kleine Cherry Blossom Girl naar opkeek. Ze waren beschermelingen die de wind tegenhielden, waar ik kon schuilen als het te hard regende. Na een tijd werd het saai omdat ik het gevoel had mijn eigen ontdekkingsreis te hebben gestaakt.

Nu weet ik wel beter, een nieuw kruispunt zorgde voor een verandering van route. Het deed me inzien dat je best je eigen pad bewandelt, zodat ook de zon in je gezicht kan schijnen. Je eigen weg is geen zandweg van onzekerheid maar weerspiegelt een wandeling van onophoudelijke uitdagingen. Langs de kant van de weg staan trouwens je supporters die je aanmoedigen door dik en dun, tijdens regen én zonneschijn. Nee, ik loop niet meer in voetstappen van beschermelingen. Ik prefereer mijn eigen tred, anders is de kans tot voorbijsteken immers uitgesloten.
posted by Cherry Blossom Girl @ 9:38 p.m.  
1 Comments:
  • At 12:57 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Als je uit de voetstappen van anderen komt.
    En je eigen ontdekkingsreis zijn vorm krijgt.
    Besef dan, dat er anderen, nu al,

    In jou voetsporen willen treden.

    ---
    Je eeuwige supporter.

     
Een reactie posten
<< Home
 

© 2006 Cherry Blossom Girl | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.

 
 

Web This Blog
Eef, zonder meer
Name: Cherry Blossom Girl
Home: Limburg, Belgium
About Me: Altijd onderweg op het pad dat het leven is. Dromend en klaarwakker, eenvoudig en gecompliceerd, grommelend en genietend dans ik door de dagen...

See my complete profile

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing photos in a set called Voor blog. Make your own badge here.


Verleden tot heden
Blogburen
Beestenboel