Cherry Blossom Girl

donderdag, maart 30, 2006
Duodag
Stress? Wat is dat?
Voor de eerste keer in m'n leven maakte ik er deze week kennis mee. Ik moet eerlijk toegeven dat er fijnere ontmoetingen bestaan. Na een tijdje ging beestje stress vreten aan mijn lichaam! Geen werkdag vandaag, helaas! Een dag in bed, vergezeld van onvriendelijke hoofdpijn, snijdende maagkrampen en een stijve nek.

Duodag.

Gelukkig vond beestje stress mij ook niet de meest aangename persoon en besloot hij of zij me uiteindelijk in de steek te laten. Weggejaagd door een plotse gewenste telefoon.
Het doel, de bestemming is bereikt. Jawel! De lach verwelkom ik feestelijk, inwendig.

En om mij Duodag te versterken
miste zij me niet
maar zij - na jaren - nog steeds.

Gemengd gevoel
op zo'n Duodag?
Gelukkig gevoel
Zonder twijfel!
posted by Cherry Blossom Girl @ 11:16 p.m.  
5 Comments:
Een reactie posten
<< Home
 

© 2006 Cherry Blossom Girl | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.

 
 

Web This Blog
Eef, zonder meer
Name: Cherry Blossom Girl
Home: Limburg, Belgium
About Me: Altijd onderweg op het pad dat het leven is. Dromend en klaarwakker, eenvoudig en gecompliceerd, grommelend en genietend dans ik door de dagen...

See my complete profile

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing photos in a set called Voor blog. Make your own badge here.


Verleden tot heden
Blogburen
Beestenboel