Cherry Blossom Girl

dinsdag, maart 14, 2006
Fotoshoot met feiten!
Na die 'beten' van een tijdje geleden was het gisteren haast weer raak. Het moet dus wel een feit zijn: ik ben om in te bijten, whoehahaa :-).


Beste lectoren,

u weze gewaarschuwd. Het is een feit dat jullie met deze PJ en Eef te maken krijgen indien jullie rode inkt verspillen aan onze examenexemplaren!


Feit nummer 3: True Friends, PJ & Eef

Feit nummer 4: wij kunnen dus - jaja! - ook normaal doen...

posted by Cherry Blossom Girl @ 4:29 p.m.  
8 Comments:
  • At 5:48 p.m., Blogger Pieterjan said…

    Ik moet daar nog een jaartje zitten dus ik hou dreigementen nog even achterwege ;-). Toch was het een geweldige namiddag/avond!

     
  • At 7:06 p.m., Blogger Bad, Mean, Ugly said…

    True friends, oortjes bijten, dreigementen en ernstig doen!?!

    Wat is me dat daar allemaal?

     
  • At 8:54 p.m., Anonymous Anoniem said…

    whaaaa de max die foto's! met jullie twee wil ik een fotoshoot doen :)

     
  • At 6:31 p.m., Blogger dorien said…

    sjieekkkkk! Twas duidelijk ambiance en pret daar bij jullie. Echt keigrappige foto's en emoties :-)
    En laten we dus hopen dat de lectoren jullie goedgezind zijn. Succes!

     
  • At 11:45 p.m., Anonymous Anoniem said…

    wie is die dikke?

     
  • At 11:32 p.m., Blogger Cherry Blossom Girl said…

    Een allerbeste kerel - die niet eens zo dik is - waarvoor je best wat meer respect mag opbrengen, dank je wel.

     
  • At 11:34 p.m., Blogger Tine said…

    sorry, anonymous, maar het enige dat je 'dik' kan noemen op die foto's zijn pj en eefje samen, 2 dikke vrienden :rolleyes: waar bemoeit gij u eigenlijk mee.. ik vind het in elk geval geweldige foto's :)

     
  • At 12:03 a.m., Blogger Cherry Blossom Girl said…

    Dank je wel Tine :-)!

     
Een reactie posten
<< Home
 

© 2006 Cherry Blossom Girl | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.

 
 

Web This Blog
Eef, zonder meer
Name: Cherry Blossom Girl
Home: Limburg, Belgium
About Me: Altijd onderweg op het pad dat het leven is. Dromend en klaarwakker, eenvoudig en gecompliceerd, grommelend en genietend dans ik door de dagen...

See my complete profile

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing photos in a set called Voor blog. Make your own badge here.


Verleden tot heden
Blogburen
Beestenboel