Cherry Blossom Girl

zondag, april 30, 2006
Massamoord
Neen! Ik eet geen vlees!
Neen! Ik dood geen beest...
Of toch wel? Ja!
En meer dan één!
Help!

De zeer uitgebreide familie Vlieg organiseerde op een avond een meeting rond de warme lamp op mijn kamer. Met meer dan twintig waren ze, die vervelende zoemers... Met steken in het hart trakteerde ik ze niet op een rottend stukje fruit, wel op een fatale ontmoeting met een vluchtig doorlezen tijdschrift. Horror, echte horror was het om als vegetarïer een vreselijke en vleselijke massamoord te moeten organiseren. De kadavers belandden oneerbiedig in mijn vuilbak, waarin zich de sombere begrafenis afspeelde.

Zonder gezoem, maar met een snijdend schuldgevoel kroop ik in bed en vatte uiteindelijk de slaap... om 's morgens wakker te worden met een wekker à la vlieggezoem. 'Leven ze nog?', was mijn eerste krankzinnige gedachte. Via ongekende plaats x waren hun vervangers namelijk al opgedoken. Voor iedere vlieg die ik de avond voordien tot de dood veroordeeld had, waren er nu zelfs vijf in de plaats verschenen. Deze keer heb ik het slimmer aangepakt: ik heb me voorzien van een huurmoordenaar, mijn killer van een papa. Zonder pardon vlogen alle zoemers hun graf tegemoet... En wat blijft leven? Mijn schuldgevoel...
posted by Cherry Blossom Girl @ 10:58 p.m.  
9 Comments:
  • At 10:03 a.m., Anonymous Anoniem said…

    hahaha dat gevecht vond plaats tijdens ons telefoongesprek. Ik hoor je nog springen en meppen met je tijdschrift in de handen, het leek soms wel of je mij telkens een 'karwatsh' rond mijn oren gaf ;-)

     
  • At 4:57 p.m., Blogger Stijn said…

    Waarom moet je je wel schuldig voelen?

     
  • At 6:02 p.m., Blogger Pieterjan said…

    It was either them or you Eefje. Wettige zelfverdediging!

     
  • At 8:30 p.m., Blogger Cherry Blossom Girl said…

    @ Tine: jou een 'karwatsh' geven? Ik zou nog niet durven :-).

    @ splitscreen: Je kent me toch... Mijn hart breekt in twee als ik een beesie dood! Nu ja, ik kon ze moeilijk allemaal vrolijk door mijn kamer laten vliegen zeker :-).

    @ PJ: laten we het daar maar op houden ja ;-).

     
  • At 2:53 p.m., Blogger PvM said…

    Vegetariërs...ze zouden nog geen vlieg kwaad doen ;-)

     
  • At 10:39 a.m., Blogger Bad, Mean, Ugly said…

    Toch blij da'k geen vlieg ben alhoewel ik het vaak zou willen zijn.

     
  • At 3:50 p.m., Blogger Anneke said…

    ik zou ook wel een vlieg willen zijn, alleen niet in de kamer van Eefje blijkbaar:-) En al zeker niet in die van Splitscreen sleeper

     
  • At 6:08 p.m., Blogger Stijn said…

    Anneke, denk je dat die vlieg minder dood is als je je schuldig voelt?
    Ik heb een vliegenraam...

     
  • At 9:09 p.m., Blogger Cherry Blossom Girl said…

    Was die vlieg maar minder dood :D.
    Ela, ik heb ook een vliegenraam hoor... :p, maar ze komen langs ik weet niet waar naar binnen! Maar kalm kalm, ze hebben ingezien dat het niet veilig is rond te vliegen op Eefies kamer :-). Geen vlieg meer te bespeuren!

     
Een reactie posten
<< Home
 

© 2006 Cherry Blossom Girl | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.

 
 

Web This Blog
Eef, zonder meer
Name: Cherry Blossom Girl
Home: Limburg, Belgium
About Me: Altijd onderweg op het pad dat het leven is. Dromend en klaarwakker, eenvoudig en gecompliceerd, grommelend en genietend dans ik door de dagen...

See my complete profile

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing photos in a set called Voor blog. Make your own badge here.


Verleden tot heden
Blogburen
Beestenboel