Cherry Blossom Girl

zondag, april 09, 2006
Op jacht
Met de eerste zonnestralen die piepen door de wolken, verschijnt ook de jaarlijkse drang om te 'refreshen'. Een grote kuis komt helaas niet in aanmerking, wel een grove borstel om de kleerkast mee 'schoon te vegen'. Met andere woorden: ik zeg vaarwel tegen dat bloesje dat zijn tijd verdoet in mijn kast en verwelkom de nog te kopen vervanger! Vandaag was het zover: ik verklaarde de jacht op het leukste kledingstuk voor geopend! Met volle moed vertrokken mama (toen nog met gevulde portefeuille) en ik op koopjesjacht!

Het wild waarop ik ging jagen waren 'clothes à la Eef'. Nee, ik geef het eerlijk toe: Eef is geen gemakkelijk mens om mee te gaan winkelen. Ook mijn mama begint dat stilaan te snappen. Elk rokje wat ze tevoorschijn tovert wijs ik meestal wijselijk af... Niet dat de smaak van mijn mama en mezelf mijlenver uiteen ligt, maar toch. Eef zoekt 'haar stijl, haar ding', en alles daarbuiten maakt - oh nee - geen kans bij mij. (Voor de lezers die het nog niet wisten: ik ben koppig en - oh ja- best een moeilijk mens).

Ik ging niet enkel jagen op wild in de vorm van kleedjes, bloesjes en ander geweld, ik werd ook wild! En van wat? Van die immense mensenzee die net vandaag hetzelfde doel als mij had uitgekozen. Ze dreven met hopen langs de rekken en spartelden tevergeefs naar het gewenste kledingstuk. Tussen die massa had ik het moeilijk m'n eigen hoofd boven water te houden: ik voel me namelijk niet zo op mijn gemak tussen een dartelende menigte. Tja, Eef werd tijdens haar jacht op wild, wild van de wilde winkelende menigte! Maar niet getreurd, ik heb wel degelijk raak geschoten... Eef ging naar huis met 'clothes à la Eef' :-).
posted by Cherry Blossom Girl @ 9:24 p.m.  
4 Comments:
  • At 2:35 p.m., Blogger Pieterjan said…

    Oh wat moet ik op men lippen bijten om hier niet een bepaald rood kledingstuk te vermelden :-). Deze keer wel iets in de Zara gevonden? Of te weinig Eef-stijl?

    Maar wat'k u serieus wou vragen: wanneer hebt ge deze week nu tijd om De hel van Tanger te gaan kijken? Want daar heb'k nog altijd geen antwoord op. x

     
  • At 11:51 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Zien! ;-)

     
  • At 2:09 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik vind ze mooi, helemaal Eef! :-)

     
  • At 3:20 p.m., Blogger Cherry Blossom Girl said…

    @ PJ: De Zara? Mja... één keer op de honderd is dat mijn ding, maar niet afgelopen weekend :-).
    De hel van Tanger? Ce soir :-).

    @ Ientje: moet ik nu gaan showen met een foto of wat? Ja seg... in your dreams ;-).

    @ Tienemien: Dank je wel sjoefel!

     
Een reactie posten
<< Home
 

© 2006 Cherry Blossom Girl | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.

 
 

Web This Blog
Eef, zonder meer
Name: Cherry Blossom Girl
Home: Limburg, Belgium
About Me: Altijd onderweg op het pad dat het leven is. Dromend en klaarwakker, eenvoudig en gecompliceerd, grommelend en genietend dans ik door de dagen...

See my complete profile

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing photos in a set called Voor blog. Make your own badge here.


Verleden tot heden
Blogburen
Beestenboel