Cherry Blossom Girl

donderdag, juli 06, 2006
Emotions
Onverwachte Euforie en Frustrerende Teleurstelling:

Ondanks veel struggles heb ik mijn studie journalistiek in drie jaartjes tijd op de Xios succesvol beëindigd: een goede stage, een goed eindwerk, goede examens! Wat wil je nog meer? Het deleten van enige vorm van frustratie, ingegeven door een doordrongen vorm perfectionisme: 0.78% van onderscheiding... Ach ja, what's in a number?

Hoop en Wanhoop:

De toekomst ziet er goed uit als ex-student met brandende ambities, niet? Natuurlijk. Maar wat als de leegte komt? Aaahh... Ach ja, hoop doet leven en leven doet hopen.

Melancholie:

Ik zal je missen, school
En jouw ogen, daar denk ik nog dagelijks aan
Jullie, mag ik jullie houden, voor altijd?
posted by Cherry Blossom Girl @ 10:56 p.m.  
6 Comments:
  • At 11:50 p.m., Blogger Pieterjan said…

    Elk einde is het begin van iets nieuws...
    Ik zal je niet missen, want ik hoop je vaak terug te zien.
    --

    0.78%, what's in a number, voor mij ben je een onderscheiding op zich. Zeker na die stunt van vorig jaar wist ik dat je het in je had.

    Het ga je goed sjoefel, hope to see you soon.


    X

     
  • At 9:14 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Gefeliciteerd met het behalen van het examen.

    Hopelijk brengt de toekomst jou wat je ervan verwacht.

     
  • At 7:02 p.m., Blogger Bad, Mean, Ugly said…

    Dikke proficiat en bijhorende knuffel.

    En...een diploma halen is niet het einde hé, maar het begin van wat je met de rest van je leven wilt doen.

     
  • At 11:15 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Nogmaals een dikke proficiat van ons, je hebt dat super gedaan en ik ben er zeker van dat alles in de sjakosj komt meid!

     
  • At 1:28 p.m., Blogger Kristof said…

    Congrats!

     
  • At 9:16 p.m., Blogger Cherry Blossom Girl said…

    @ PJ: die stunt van vorig jaar. Hm, niet voor herhaling vatbaar hè?...
    Yessing, we'll meet soon.

    @ anonymous: Hmm, wie zou je zijn... Bedankt voor de felicitaties en wens.

    @ Els: jouw reactie, ze deed me ontzettend veel plezier. Dank je wel, Els. Heel lief van je...

    @ BM&U: absoluut een begin! Lekker uitdagend ;-).

    @ Tine: hm, die sjakosj van mij moest eens in de was hè, weet je nog? :p

    @ Kristof: merciii :-).

     
Een reactie posten
<< Home
 

© 2006 Cherry Blossom Girl | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.

 
 

Web This Blog
Eef, zonder meer
Name: Cherry Blossom Girl
Home: Limburg, Belgium
About Me: Altijd onderweg op het pad dat het leven is. Dromend en klaarwakker, eenvoudig en gecompliceerd, grommelend en genietend dans ik door de dagen...

See my complete profile

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing photos in a set called Voor blog. Make your own badge here.


Verleden tot heden
Blogburen
Beestenboel