Cherry Blossom Girl

woensdag, augustus 23, 2006
Wintervacht
De zomer verlaat druppelsgewijs ons land, in mijn zomerkleertjes kruipt langzaam maar zeker een stofferige kastgeur. Een voorzichtige rilling, als resultaat van een plensbui op de fiets, kleeft verdampend aan mijn huid. Gedaan, die mooie zomer?

Mooie winter in 't verschiet? Misschien wel, zo tonen de winteretalages in de druilerige stad. De eerste mensen met modieuze, stoere stevige laarzen duiken op, mijn eerste drang naar koopjesjacht steekt de kop op.

Ik zie mijn winterjas loom aan de kapstok hangen, kijk even mistroostig omdat ik hem moet aantrekken, stap de fiets op richting plensbui en lach de wereld toch nog steeds tegemoet.
posted by Cherry Blossom Girl @ 5:48 p.m.  
3 Comments:
  • At 6:08 p.m., Blogger Bad, Mean, Ugly said…

    Berg de zomerkleedjes niet te vroeg op. Het kan nog héél mooi worden.
    Mooie mensen, dingen en tijden.

     
  • At 2:33 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Voor een winterjasje vind ik het toch nog wat te vroeg CBG, ik laat mijn zomerkledij toch nog eventjes hangen, je weet maar nooit. Het zou niet de eerste keer zijn dat we tegen Hasselt kermis nog in een t-shirt lopen ;-)

     
  • At 2:28 p.m., Blogger Cherry Blossom Girl said…

    @ BM&U: inderdaad, ik berg ze nog niet op: om ze alvast aan te doen onder mijn winterkleren :p. Whoehaha :p.

    @ Els: ... al een Whoehaha achter de rug ;-).

    @ Tine: te vroeg voor de winterjas? Je hebt me al meermaals met dat ding zien rondlopen hé ;-).

     
Een reactie posten
<< Home
 

© 2006 Cherry Blossom Girl | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.

 
 

Web This Blog
Eef, zonder meer
Name: Cherry Blossom Girl
Home: Limburg, Belgium
About Me: Altijd onderweg op het pad dat het leven is. Dromend en klaarwakker, eenvoudig en gecompliceerd, grommelend en genietend dans ik door de dagen...

See my complete profile

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing photos in a set called Voor blog. Make your own badge here.


Verleden tot heden
Blogburen
Beestenboel