Cherry Blossom Girl

maandag, september 11, 2006
Slimme stoel
Er was eens een leeg stoeltje. Het stond op het hoekje van een rij van wel honderd stoelen. En het had gewacht op mij.

Op het mode-event Hasselt Showt Smaak stond dat stoeltje. Aan de rechterkant had het vierpotig ding het gezelschap van broertje of zusje stoel. Het bloedverwant was bezeten door een Noorse schone, Melissa. "Is this seat taken?", vroeg ik. It wasn't.

Vier jaren geleden liet Melissa het mooie Noorwegen achter, om de wereld te ontdekken. Haar bagage toen? Het jeugdige en oncontroleerbare lef om onder haar kerktoren uit te komen. Het is nu 2006, zij is 22 jaar en... 'erotisch danseres'.

Het werd me figuurlijk te warm, mijn broek smolt, ik plakte aan mijn stoel. Vastgenageld. Tegelijk donderde ik keer op keer van mijn stoel af, uit verbazing, door haar. Niet uit afkeer, wel omdat ze toverde met woorden en levenslessen. Ze deed mijn mond zwijgen. En het besef dat mensen (ik!!), andere mensen beoordelen naargelang hun beroep, deed beschamend pijn. Want ze is 'n wereldwijf, die Melissa. I'll show you…

"At the moment, my boyfriend is my perfect love. I don't know if he's going to be my perfect love for ever, we'll see. But now, at this moment, he is. With all my heart I can say, that my heart belongs to him... but only at this moment. I don't know what tomorrow brings, he neither. But we don't care, we love each other today!"

Meer van dat moois? Ik weet het, zij weet het, onze stoelen weten het.

Er was eens een leeg stoeltje. Het stond op het hoekje van een rij van wel honderd stoelen. En het had gewacht op mij.
posted by Cherry Blossom Girl @ 1:28 a.m.  
2 Comments:
Een reactie posten
<< Home
 

© 2006 Cherry Blossom Girl | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.

 
 

Web This Blog
Eef, zonder meer
Name: Cherry Blossom Girl
Home: Limburg, Belgium
About Me: Altijd onderweg op het pad dat het leven is. Dromend en klaarwakker, eenvoudig en gecompliceerd, grommelend en genietend dans ik door de dagen...

See my complete profile

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing photos in a set called Voor blog. Make your own badge here.


Verleden tot heden
Blogburen
Beestenboel