Cherry Blossom Girl

vrijdag, december 08, 2006
Imaginary love - Oslo day 2

Een koppeltje wandelt hand in hand voor ons. Ze gidsen ons onbewust naar de skischans die we bezoeken. Ik noem ze voor de gelegenheid Signe en Ingmar. Ze verzuipen in de plensende regen, stappen moedig voort en bereiken in de wolken het hoogtepunt.

Ingmar fluistert er zacht als sneeuw in haar oren: “We zijn nu en altijd samen in de wolken. Ik zie een denkbeeldig wit vlokje dwarrelen op je gezicht, smelten op je wangen om te branden aan je mond en te sterven van liefde op je lippen.”
posted by Cherry Blossom Girl @ 11:58 p.m.  
4 Comments:
  • At 12:28 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Mooi Lientje, ik zie dat koppeltje zo weer voor ogen bij het lezen van je stukje maar tegelijk voel ik ook mijn spieren weer van al die trapjes lopen... 345 stuks! Ik had het nooit gehaald zonder jouw aanmoediging.

     
  • At 11:08 a.m., Blogger Sir Robin said…

    Wow! Zo mooi. Ik zou meteen smelten voor zo'n bundeltje poëtische woorden.

     
  • At 1:20 a.m., Blogger Cherry Blossom Girl said…

    @ Tine: geloof het of niet, als ik opsta heb ik nog pijn aan mijn kuiten :D. Jij niet? :-)

    @ Sir Robin: wil je dan mijn uitgever worden? :p
    (Nu ik die woorden weer lees vind ik ze echt wel veel te 'zeemzoeterig' eigenlijk. Maar bon, de pen heeft onomkeerbaar geschreven...)

     
  • At 2:12 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Prachtig verwoord!

     
Een reactie posten
<< Home
 

© 2006 Cherry Blossom Girl | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.

 
 

Web This Blog
Eef, zonder meer
Name: Cherry Blossom Girl
Home: Limburg, Belgium
About Me: Altijd onderweg op het pad dat het leven is. Dromend en klaarwakker, eenvoudig en gecompliceerd, grommelend en genietend dans ik door de dagen...

See my complete profile

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing photos in a set called Voor blog. Make your own badge here.


Verleden tot heden
Blogburen
Beestenboel