Cherry Blossom Girl

donderdag, februari 22, 2007
In bed en zetel tussen donsdekens en zakdoeken
Het sluimerde al weken dus dacht ik: laat me maar eens fatsoenlijk ziek worden, dan ben ik daarna topfit. 'Your wish is my command' moet mijn geest gedacht hebben. Vorige week verwelkomde mijn lichaam het griepvirus dat zich op één nacht stevig wist te nestelen in mijn hoofd, keel, neus en oren. Na me twee dagen terug mens gevoeld te hebben nam een ander ongemak het spontaan over: deze week terroriseert een bende bacterieën mijn keel. Met z'n allen schuren ze langs mijn keelgat terwijl de drang om elke vijf seconden te slikken door een overproductie aan slijm hoogst aanwezig is. In ieder geval hoop ik volgende week geen last meer te hebben van een verhoogde lichaamstemperatuur of het zouden die warme zonnenstralen moeten zijn die m'n uitgesnotterde snoet verwarmen.

(deze tekst werd al ijlend geschreven)
posted by Cherry Blossom Girl @ 10:03 p.m.  
6 Comments:
  • At 8:29 p.m., Blogger Bad, Mean, Ugly said…

    Hola! Zéééér spoedige beterschap hé meiske! Laat de bacillekes je niet klein krijgen, jandorie!.

     
  • At 10:48 p.m., Blogger tantieris said…

    Hup hup ... voor de beterschap.

     
  • At 2:07 a.m., Anonymous Anoniem said…

    met wat goede zorg ben je er zo weer bovenop he :)

     
  • At 10:27 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Alles komt altijd weer goed...toch?

    PS: Pas je je linkje naar mij even aan? Ik ben verhuisd :)

     
  • At 3:01 p.m., Blogger Cherry Blossom Girl said…

    Hola BM&U: nieuwe foto? Een poging om Bad Mean & Ugly ongedaan te maken? :p

    @ Stijn: alles komt altijd goed :-).
    Naar waar ben je verhuisd? Ik krijg een duidelijke 'not found' als ik nu op je naam klik.

    @ Tien: melk en honing :-)

    @ Tantieris: dank je wel :-)!

     
  • At 9:40 a.m., Blogger Stijn said…

    gewoon mijn oude "blogspot" vervangen door "wordpress" en dan komt ook op dat vlak alles weer goed ;) Ik mis je bezoekjes aan de site, daarmee :)

     
Een reactie posten
<< Home
 

© 2006 Cherry Blossom Girl | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.

 
 

Web This Blog
Eef, zonder meer
Name: Cherry Blossom Girl
Home: Limburg, Belgium
About Me: Altijd onderweg op het pad dat het leven is. Dromend en klaarwakker, eenvoudig en gecompliceerd, grommelend en genietend dans ik door de dagen...

See my complete profile

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing photos in a set called Voor blog. Make your own badge here.


Verleden tot heden
Blogburen
Beestenboel