Cherry Blossom Girl

zaterdag, maart 10, 2007
Breathe me
Omdat het zogezegd te erg wordt
Was een dag te veel om samen te zijn
Moet ik vluchten
Van thuis naar thuis en nog een thuis
En dan weer opnieuw

So help,
I have done it again
I have been here many times before
Hurt myself again today
And, the worst part is there's no-one else to blame

So please,
Be my friend
Hold me,
wrap me up
Unfold me
I am small
I'm needy
Warm me up
And breathe me


Sia - Breathe me

Labels:

posted by Cherry Blossom Girl @ 11:16 p.m.  
5 Comments:
  • At 11:55 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ondertussen is Sia hier al zot gedraaid. In 2016 kijk ik/we de reeks opnieuw ;-)

    Keep up the good spirit :)

     
  • At 12:35 p.m., Blogger Bad, Mean, Ugly said…

    Als ik het goed begrijp dan ben je een pendel-eefje. Van her naar der lopend, hopend op anders en beter?
    Dat betekent dat je alleen maar tijdens het pendelen jezelf bent?

    Ik zou zeggen: raar hé

     
  • At 7:47 p.m., Blogger Unknown said…

    Elke thuis heeft zijn speciale, lieve en leuke plekjes... En steeds probeer ik er mezelf te zijn. Al hoop ik ooit eens een eigen plek te hebben en daar thuis te komen.

     
  • At 8:10 p.m., Anonymous Anoniem said…

    een eigen huis, een plek onder de zon !

    kzal die sia eens youtuben ...

     
  • At 8:19 p.m., Anonymous Anoniem said…

    zalig liedje da
    vooral die four tet remix trouwens

     
Een reactie posten
<< Home
 

© 2006 Cherry Blossom Girl | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.

 
 

Web This Blog
Eef, zonder meer
Name: Cherry Blossom Girl
Home: Limburg, Belgium
About Me: Altijd onderweg op het pad dat het leven is. Dromend en klaarwakker, eenvoudig en gecompliceerd, grommelend en genietend dans ik door de dagen...

See my complete profile

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing photos in a set called Voor blog. Make your own badge here.


Verleden tot heden
Blogburen
Beestenboel