Cherry Blossom Girl

donderdag, maart 08, 2007
Maastricht in het zonnetje
"Je gaat zo toch niet naar buiten hé Eef?! Je doet toch een jas aan?" Dat is dé zin die mijn oma me haast alarmerend toeschreeuwt als ik het huis verlaat. "Ja 'oom', ik doe een jas aan" repliceer ik steevast. En daar stond ik aan de kapstok waar ik de keuze heb tussen drie verschillende winterjassen (vrouwen hé ;-). Vandaag was het raak, ik kon eindelijk de minst poeferige Michelinachtige winterjas aantrekken zonder bibberend door de straten te lopen. Want ja hoor... de zon scheen en het was nog warm ook!

Een dagje Maastricht werd het, om te genieten van het goede weer en om te shoppen. Niet op zoek naar een zoveelste jas, wel naar 'iets met stijl, iets chique, iets donker, iets jufferig, iets classy, iets gecentreerd' (all in one!). Vraag me niet waarom ik dat absoluut wil hebben. Mijn kleren passen me trouwens niet allemaal meer, sommige vertonen de looks van afgeschoten verfkleren. Dus het was shopping time: noodzakelijk en gerechtvaardigd!

Welke lijfomhulsels heb ik uiteindelijk geïmporteerd? Twee broeken (redelijk classy), een flashy blauw truitje en een oranje (en te groot) bloesje waar 'Cherry' opstond. Dat kon ik toch niet laten liggen... Toch overval ik de Hasseltse winkels nog een keer voor 'iets met stijl, iets chique, iets jufferig...' ;-).

Welke stichels en stechels mijn dag ook een schaduwtint probeerden te geven. Het is niet gelukt. De zon scheen, ik heb een Cherry-bloes en CherryBlossomGirl ging zowaar naar het buitenland. Wat wil je nog meer op een doordeweekse dag?!

Labels:

posted by Cherry Blossom Girl @ 10:53 p.m.  
4 Comments:
  • At 9:46 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Eindelijk is het zonneke weer van de partij, weg met die winterjassen...Welkom Lente

     
  • At 3:19 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Volgende keer als je zo dicht bij bent, spring je wel eens binnen hé! Schaam je... :-p

     
  • At 6:07 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ohlala, ben benieuwd naar een classy Cherry :-)

     
  • At 7:48 p.m., Blogger Unknown said…

    Zwarte broek gezien? ;-)

    Jouw nieuwe snit mocht er ook wel wezen Sjee!

     
Een reactie posten
<< Home
 

© 2006 Cherry Blossom Girl | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.

 
 

Web This Blog
Eef, zonder meer
Name: Cherry Blossom Girl
Home: Limburg, Belgium
About Me: Altijd onderweg op het pad dat het leven is. Dromend en klaarwakker, eenvoudig en gecompliceerd, grommelend en genietend dans ik door de dagen...

See my complete profile

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing photos in a set called Voor blog. Make your own badge here.


Verleden tot heden
Blogburen
Beestenboel