Cherry Blossom Girl

zaterdag, april 28, 2007
Yes baby, it's hot!
Verklaar me voor zot, maar tijdens deze broeierige temperaturen doe ik niets liever dan me genadeloos overgeven aan een lichamelijke uitputtingsslag. Wroeten in de tuin zodat de planten haast water krijgen van mijn zweetdruppels of dampende auto’s vol berkenstuifmeel wassen… Ja hoor, ik kick erop!

Er is zowaar een vereniging die mij graag ziet flirten met deze ‘nieuwe lente’: de ‘Vereniging ter bevordering van de opwarming van de aarde’. Zij vragen u actief mee te helpen* en hun gedachtegoed te verspreiden. Bij een rustgevend verpozen op een zonovergoten terras, moedigen zij onrechtstreeks nakende wereldrampen aan.

En dan dacht ik dat ik gek was…


* “Verbruik meer elektriciteit. Stop met recycleren. Rijd vaker met de auto. Gebruik spuitbussen waar mogelijk!”

Labels:

posted by Cherry Blossom Girl @ 12:07 a.m.  
13 Comments:
  • At 12:40 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Cherry blossom girl is 'ZOT' en dat is al langer dan vandaag geweten :p
    maar dan wel lief zot ;-)

     
  • At 2:57 p.m., Blogger Sjee said…

    Oh, in dat geval...

    Please wash my car!
    Please water my lawn!

    ;-p

     
  • At 3:21 p.m., Blogger Bad, Mean, Ugly said…

    We hebben knettergekke kersenbloesem dit jaar.

     
  • At 7:23 p.m., Anonymous Anoniem said…

    yihaaa ik doe mee !!

     
  • At 12:02 p.m., Blogger coldcitywind said…

    hmm. de temperatuur in die hun bovenkamers is precies ook aan het stijgen.

     
  • At 8:19 p.m., Anonymous Anoniem said…

    De stijging in hun bovenkamers is evenredig gelijk aan de stijging van Mother Earth's temperature.

    Akelig steil dus!

     
  • At 12:21 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ....yawn....

     
  • At 7:13 p.m., Blogger Cherry Blossom Girl said…

    @ Sjee: ik zal eens vragen of die duif van jou dat niet wil doen :p.

    @ BMU: en of jij Mean bent...

    @ Grace: inderdaad. Nogal egocentrisch ingesteld vind ik...

    @ Wieltje: here we are :-)

     
  • At 8:20 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Amai, die duif zal een serieuze pipi moeten doen om mijn gazon te wateren en mijn auto te 'wassen'. :-)

     
  • At 7:39 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Hey cherry blossom girl,

    Leuke naam :-)))

    Leuk dat je op de modeshow was!!
    Ik heb net mijn blogje ook een update gegeven, dus ga maar eens lezen.
    En binnekort maak ik tijd voor "dat andere"! :-)
    Liefs Ingeborg

     
  • At 5:39 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Cadeautjes en origineele ervaringen... door je blog


    Goeiedag,

    Proficiat ! Jouw blog is mooi en interessant.

    In de kader van een toekomende actie BuzzParadise (www.buzzparadise.com), zouden we graag je inlichtingen zenden. Kan je je email adres overbrengen aan jsanshezbonet@buzzparadise.com ? Dan kunnen we je aan « mond tot mond » campagnes uitnodigen om geavanceerd produkten en diensten te ontdekken!

    Tot binnekort !

    twijfel niet en registreer nu op onze website www.buzzparadise.com

    Juan Sanchez
    Project Manager Assistant
    jsanchezbonet@buzzparadise.com
    Tel : +352 48 90 90 41
    « Power to People »

     
  • At 4:11 p.m., Anonymous Anoniem said…

    cherry blossom girl!

    precies ook al 'n tijdje geleden dat je geschreven hebt? laat ons niet in de steek eh..

    je hebt me lange tijd geleden gelinkt, maar mijn url is nu veranderd, de nieuwe is keizerin.wordpress.com...

    liefs!

     
  • At 12:23 p.m., Blogger Valerie said…

    Dat ijsbeertje is hilarisch :-)

     
Een reactie posten
<< Home
 

© 2006 Cherry Blossom Girl | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.

 
 

Web This Blog
Eef, zonder meer
Name: Cherry Blossom Girl
Home: Limburg, Belgium
About Me: Altijd onderweg op het pad dat het leven is. Dromend en klaarwakker, eenvoudig en gecompliceerd, grommelend en genietend dans ik door de dagen...

See my complete profile

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing photos in a set called Voor blog. Make your own badge here.


Verleden tot heden
Blogburen
Beestenboel