Cherry Blossom Girl

zaterdag, juni 16, 2007
Grote kleine dingen

De grote dingen van de dag, van het leven, - ze schreeuwen luidkeels in je oren en bonken op de poort van het heden en de toekomst. “Bonk bonk bouw uit, die toekomst.” Doof gewenst sta je stokstijf te luisteren. En dan beseffen dat het niet wereldomvattend groots is, want geluk komt niet enkel uit die grote dingen. Niet enkel daaruit, nee.

En het bonkt hier. Het bonkt hier hels, luid. Luisterend naar het trillen van de ramen. Het onweert, hels, luid. Mijn bloed giert door mijn aderen en het hart bonkt maar door. De grootse kleine dingen van het leven.

posted by Cherry Blossom Girl @ 5:51 p.m.  
2 Comments:
  • At 6:55 p.m., Blogger Karen said…

    Je schrijft mooi. En dat wilde ik zomaar even kwijt.

    X, Karen

     
  • At 4:42 p.m., Anonymous Anoniem said…

    yep voor een klein meiske schrijft ze grootse dingen ;)

     
Een reactie posten
<< Home
 

© 2006 Cherry Blossom Girl | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.

 
 

Web This Blog
Eef, zonder meer
Name: Cherry Blossom Girl
Home: Limburg, Belgium
About Me: Altijd onderweg op het pad dat het leven is. Dromend en klaarwakker, eenvoudig en gecompliceerd, grommelend en genietend dans ik door de dagen...

See my complete profile

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing photos in a set called Voor blog. Make your own badge here.


Verleden tot heden
Blogburen
Beestenboel