Cherry Blossom Girl

zaterdag, juli 14, 2007
Dansvloer op het water
Lichtjes verlichten het zwarte water dat de dansvloer van mijn verlangen vormt. Ik wou dat ik je speelsgewijs bij de hand kon nemen – en niet vergeet te kijken naar je ring die oplicht in het donker – en met je kon varen naar de plaats waar we zullen dansen.

Op jouw ritme wil ik me laten drijven. Als je kiest om zachtjes te schuifelen en te eindigen in een vertrouwde en gedreven pas, dan vliegt de wereld – die er dan niet meer toe doet - ongemerkt langs ons door. Terwijl mijn wereld even stilstaat door jou, zouden onze voeten snel sporen van warmte achterlaten op de dansvloer.

Wanneer de lichten uitgaan en je vermoeid je kin op mijn schouder legt en je wang rust tegen die van mij, zal ik je begeleiden naar de kant. Het liefst blijf ik eeuwig bij je rusten, maar als je me vraagt om te gaan, dan kruip ik naar het water om te verdrinken in onze eerste, enige, eeuwige dans.

posted by Cherry Blossom Girl @ 12:45 a.m.  
1 Comments:
Een reactie posten
<< Home
 

© 2006 Cherry Blossom Girl | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.

 
 

Web This Blog
Eef, zonder meer
Name: Cherry Blossom Girl
Home: Limburg, Belgium
About Me: Altijd onderweg op het pad dat het leven is. Dromend en klaarwakker, eenvoudig en gecompliceerd, grommelend en genietend dans ik door de dagen...

See my complete profile

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing photos in a set called Voor blog. Make your own badge here.


Verleden tot heden
Blogburen
Beestenboel