Cherry Blossom Girl

dinsdag, juli 17, 2007
I've still got the blues for you
Festivalweides, vettige frieten en dreunmuziek…Geef mij maar een goed boek, een wokgerechtje en muziek van Air. Toch begaf ik me afgelopen weekend met volle moed naar Peer, waar ik voor het eerst in een ‘klapstoeltje’ zat en luisterde naar bluesklanken.

De geur van oververhitte weides drong mijn neusgaten binnen toen een paars festivalbandje rond mijn pols werd geknoopt. Een bijzondere sfeer en heel wat bluesliefhebbers hadden zich al genesteld in de muziektent toen ik door de menigte drentelde (op zoek naar een... vettige friet!). Blauw, rood en groen licht weerspiegelden door de glaasjes van ontelbare lege pintjes, terwijl hier en daar vrolijk gehuppeld werd door mensen met te lang of te kort haar. Beestig (echt bééstig) leuk om te zien is het wel!

Wat ik gedaan heb en wat u daar deed? Rusten, luisteren, drinken en eten, huppelen, veel foto’s trekken, af en toe wat vervelen, verdwalen tussen de noten of een stem, in een lach of een traan. Meer moest dat niet zijn, daar in Peer.


Foto's van Tineke, Eddy, Edwin en mezelf hier te zien! Beestige boel while I've got the blues for you...

Labels:

posted by Cherry Blossom Girl @ 12:33 a.m.  
4 Comments:
  • At 6:56 p.m., Anonymous Anoniem said…

    hehe ons eef met een krachtdadige blik op de wei :-)

     
  • At 11:06 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Ben jij dat meisje met die mooie donkere krullen?

     
  • At 1:51 a.m., Blogger Cherry Blossom Girl said…

    Dat meisje waarvan de krullen koppig beslist hebben een eigen leven de leiden en bijgevolg weerbarstig in het rond steken?! Wel ja, dat ben ik ;-).

    Aangenaam :-).

     
  • At 10:56 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Wel, je mag best gezien worden, eigenlijk. :-) 't Is fijn om een gezicht te kunnen kleven op de tekstjes die hier verschijnen.

     
Een reactie posten
<< Home
 

© 2006 Cherry Blossom Girl | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.

 
 

Web This Blog
Eef, zonder meer
Name: Cherry Blossom Girl
Home: Limburg, Belgium
About Me: Altijd onderweg op het pad dat het leven is. Dromend en klaarwakker, eenvoudig en gecompliceerd, grommelend en genietend dans ik door de dagen...

See my complete profile

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing photos in a set called Voor blog. Make your own badge here.


Verleden tot heden
Blogburen
Beestenboel